کلاب تاور یکی از هتل های 5 ستاره دنیا است

یکی از جذاب ترین بخش های هتل روی بام آن قرار دارد. گنبد طلایی رنگ کلاب تاور از فاصله دور کاملا مشخص است و شما را به یاد رستوران بی نظر آن روی بام می اندازد.
کلاب تاور یکی از هتل های 5 ستاره دنیا است که حتی نمی توان کوچکترین ایرادی را متوجه آن دانست. همه چیز از ساختمان تا خدمات هتل گرفته در سطح فوق العاده ای قرار دارند و تجربه اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان فراهم می کنند.
هتل کلاب تاور بانکوک یکی از زیرمجموعه های گروه هتلداری Lebua Hotels & Resorts است که دارای شعب متعدد در کشورهای مختلف جهان است. آنچه کلاب تاور را از سایر 5 ستاره های جهان متفاوت می سازد این است که در این هتل اتاق معمولی برای رزرو وجود ندارد و تمام میهمانان در سوئیت ها پذیرایی می شوند. سابقه احداث هتل به سال 2007 میلادی باز می گردد  و 221 سوئیت عملیاتی دارد.
کلاب تاور؛ تعریفی دقیق از 5 ستاره
طراحی سوئیت ها بی نظیر هستند، منظره دیدنی اتاق ها حقیقتا دقایق زیادی میهمانان را به خود مشغول می کند. یکی از جذاب ترین بخش های هتل روی بام آن قرار دارد. گنبد طلایی رنگ کلاب تاور از فاصله دور کاملا مشخص است و شما را به یاد رستوران بی نظر آن روی بام می اندازد.
 
آدرس: 
 

این هتل هر ساله جوایز مختلفی در حوزه گردشگری را به خود اختصاص می دهد و پیوسته در لیست های منتشره تریپ ادوایزر و تراول +لژر حضور دارد. این هتل در سال 2014 در لیست برترین بیزنس هتل های جهان قرار داشته است. از سایر امکانات هتل می توان به اینترنت پرسرعت در تمامی بخش های هتل با پهنای باند مناسب، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فضای ملاقات در لابی، دسترسی برای معلولان، سالن ورزش، استخر روباز، زمین بازی کودکان، آبگرم، زمین گلف و ... اشاره کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهانگردی و ایرانشناسی ، ،
برچسب‌ها: